Blizzplanet Giveaway: SteelSeries QcK Limited Series Diablo III Monk Gaming Mousepad

Update: The winner of the Monk Gaming Pad is Helio aka eitjayar!

On our second giveaway this week, Blizzplanet is giving away this time the SteelSeries QcK Limited Series Diablo III Gaming Mousepad — Monk version with original artwork by Blizzard Entertainment artists. Check out the images at the bottom of the page. Note: Decided to make it Monk only so the winner gets the class version he wishes. Barbarian and Diablo III logo mousepads at a later giveaway.

All you have to do is post a comment in this page using our new comment system. You can login using your Google, Yahoo, Facebook or Twitter account name and password; or create a Disqus account. Neat, eh? The name of that account will show up however. Tip: You can change the name to a username, and add your avatar by registering with Disqus using the Google or Yahoo Email.

After you comment on this page, we’ll choose a random commenter, and announce the winner. This giveaway will close on Monday, November 14th, 2011 at 11:59pm EST.

For a visual idea of how big these 12.6 x 10.6 mousepads are here’s a photo with my hand, a Battle.net Authenticator and a DVD.

We’ll announce our third giveaway of the SteelSeries QcK mousepad version with the Barbarian and the Diablo III logo later next week.

Note: The previous giveaway winner of the Witch Doctor Gaming Mousepad was Zach Dillard.

 

Purchase Yours

These Diablo III mousepads will make a perfect match with your SteelSeries Diablo III Mouse and Headset.

 

Description

The SteelSeries QcK mousepad is made of high quality cloth material, providing a precise and consistent glide. This combination of the high quality cloth material and an optimized textured surface, guarantees both smoothness and glide. The SteelSeries QcK feature a specially designed non-slip rubber base which prevents the pads from sliding, no matter what surface the mousepad is placed on.

Working with the industry’s leading game publishers, SteelSeries creates gaming peripherals designed to enhance in-game performance and deliver an immersive experience. The SteelSeries QcK is optimized to achieve precision and accuracy with both optical and laser mice and features vibrant , full color artwork from the game.

From day one, SteelSeries has been focused on making high performance gaming gear used by the most demanding, top professional eSport gamers worldwide and peripherals that provide superior quality and a competitive edge to gamers of all skill levels. We believe, as most gamers do, in winning, not trying!

 

 

Gallery

Tomas Hernandez is owner of Blizzplanet.com since 2003. I post news about World of Warcraft, StarCraft II, Diablo III, Hearthstone, Overwatch, Heroes of the Storm, Blizzard Careers, and the Warcraft film.

Blizzplanet is a leading fansite covering news about upcoming Blizzard Entertainment licensed products. I also post previews and reviews. I have interviewed book writers and Blizzard game developers.

I was previously an employee of the OGaming Network (2003), and IncGamers (2008-2010). I was a guest newsposter for GosuGamers (World of Warcraft) a few years ago and for Diablofans.com (formerly Diablo3.com)

***Fans who would love to watch Blizzard-related panels and appreciate our efforts can support Blizzplanet’s patreon in a monthly-basis, or a one-time basis. Our staff are volunteer fans like you. Your donatives will help us travel to all the Blizzard events we attend year-round.

Facebook Twitter YouTube 

  • FIRST! =)

  • Nikola Zrinjski

    How about monk

  • lavan guru

    ME

  • Matt Hopkins

    Spiffy mousepads. <3 Blizzplanet

  • the barbarian is the best!

  • Michael Lumsden

    Awesome giveway as always!

  • Dominykas Djačenka

    Oh these look definitely something I’d like to grab!

  • I wouldn’t mind that cool mousepad 🙂

  • I love disqus! I’m really glad that you added it. I’ve been looking for a new mouse pad- fingers crossed!

  • Anonymous

    Blizzplanet is about to turn 10 year old in January. Blizzplanet loves their audience long-time too ^_^

  • Nathan Hartle

    Whee hope I win!

  • Pretty cool mousepad, I’d love beta tho 🙁

  • Anonymous

    I decided to make this giveaway Monk only. Realized people might want a specific class version. I’ll announce the Barbarian mousepad giveaway later this week via our comment system. There’s also a Diablo III logo mousepad — that one will be for our Twitter followers.

  • thank you for the opportunity blizzplanet!!

  • Hope to flail around with the Monk at some point.

  • Daniel Pfeller

    obligatory comment 🙂

  • me plz 🙂

  • Jonathan LeMoel

    sweet monkpad

  • Jamal Alawes

    I want the Logo mousepad!

  • Anonymous

    Jamal, the Diablo Logo mousepad will be given away next week or so. Stay tuned. Do you wish to participate on the Monk one anyway?

  • Anonymous

    I would like to win! Go BlizzPlanet

  • Luis Guerrero

    Awesome!

  • Anonymous

    Cool.

  • Awesome

  • Ulcer Lisk

    Hey.

  • FREE MOUSEPADS WHERE!

  • Anton Hultenius

    monk mousepad…. y u no on my desktop?! O.o

  • Monk! I’d like the mousepad to match my character 😛

  • Definitely playing the Monk as soon as I can.

  • Barbpad me please!

  • Asbjørn Mønster

    My mouse hungers for that mousepad!

  • Anonymous

    These mousepads are so sweet!

  • give me

  • ENTERED.

  • Anonymous

    Hi

  • Anonymous

    Hi 😉

  • David Sun

    Monk’s going to be the first class i play!

  • Maxim Tiourin

    I have a crappy mousepad thats impossible to clean, please pick me!

  • I would enjoy one por favor

  • That’s quite a hairy arm.

  • D3! Monk or D3 logo! Me gusta! 😀 I can haz? Sorry, meme is not my mothertongue, but…gimmi it! 😀

  • hihi! mousepads are sick

  • Yay! Do want!

  • Monk <3

  • Monk class is the best class.

  • That’s one sexy pad. I’d put my mouse on that.

  • I already said it on the Blizzplanet page, but the QcK series are fantastic gaming mats. If you have a high dpi optical mouse a good surface makes a surprising difference. Not jsut for gaming either. The extra speed an precision comes in handy when you span 2 x 22″ monitors :p

  • I was going to get one of these during the blizzcon sale but the shipping was like 10 bucks so I decided not to =[

    So how ’bout hookin me up, blizzplanet??

  • Eric E

    Covet mouse pad!

  • dsf sdfs

    I AM COMMENTING. INTERESTING ARTICLE.

  • Spencer Forsell

    It’d be nice to stop using my desk as a mousepad

  • Rawr

  • Anonymous

    😉

  • Austin Dusek

    I like the Diablo title one the best, everything is great with Diablo!

  • The witchdoctor mousepad and logo mousepads are awesome! Please 🙂

  • Id love one

  • Id love one.

  • Anonymous

    Do want!

  • Steven Schoo

    Very cool

  • Anonymous

    Guess so.

  • Love the barbarian pad.

  • Woot mousepads!

  • Ah I need the barb mousepad!

  • kelyn faust

    Roll the dice

  • Yay for raffles.

  • Could be awesome to play on that mousepad!

  • Michael Lee

    Well it might work?

  • WTB new mouse pad with my favorite Diablo class on it =D

  • Yes

    I love you guys!

  • BA

    These are nice mousepads. I hope I win!

  • Grovel Spamaccnt

    I would love to have a new mousepad, I’m using a folder currently.

  • Alex Bliss

    I like free things!

  • This is awesome!

  • Sounds fun. GJ Blizzplanet

  • DJ

    I’m down

  • Patrick Young

    i want the barb O_O

  • i want one

  • John Maselli

    Here’s my entry!

  • Arend Oppewal

    Want a mousepad!

  • Anonymous

    Cool stuff! Can’t wait for D3, congrats to the winner =)

  • SteelSeries, gimme some love!

  • john brand

    DIBS

  • Hope I win so I can get that monk mouse pad! 😀

  • Cool mouse pads, I’m a fan of Steelseries, got a pair of their headphones and it’s so comfortable.

  • Thanks for the esports promo

  • Anonymous

    I am not going to win.

  • Those are pretty beautiful mousepads. I would very much like one.

  • Do want!!!

  • I want one!

  • detlprt3

    Need that d3 logo pad to go with my new computer!

  • nice giveaway

  • Zakaza Chuz

    Demon Hunter of course!

  • HM

    Do want!

  • Oooh, pick me! 🙂

  • Pick me please!

  • J. K. Han

    Go Monk!

  • Free stuff!

  • Sebastian Dorenski

    Whoa, very nice giveaway! Cheers!

  • Anonymous

    They all look Great!

  • Awesome mouse pad but wheres the wizard 🙁

  • Monk looks amazing

  • Im gonna try this out 😛 I might be lucky!

  • Cannot wait for d3 XD

  • I love the Monk one. Very cool

  • Awesome giveaway guys keep this up 😉

  • Anonymous

    Can’t wait to play full version Diablo 3 as a monk!

  • Demon hunter and witch doctor look awesome

  • Splendid

  • Woot, sick mousepad.

  • Borislav Belev

    I win :>

  • those look sweet.

  • Daniel Arntz

    i like the standard diablo one

  • Morten Toft

    Fantastic! Fingers crossed 🙂

  • hook it up! hook it up! hook it up! hook it up! hook it up!

  • Commenting for a chance to win one of these mad sexy mousepads

  • very nice

  • Benjamin Tang

    This is perfect. I’m currently in need of a mousepad.

  • i Can haz one?

  • Anonymous

    My Qck pad is like 5 years old, new one would be nice.

  • Michael Elam

    Awesome mousepads.

  • I-IunteR Major

    What is this i don’t even…

  • Vincent Olivier Pepin

    Sweet. they look nice.

  • James Reyes

    Woot!

  • Jackson King

    yeah ! commentyyy!!

  • ooolala

  • Me like mouse pads

  • andrei damian

    Well, don’t mind if I do, kind sirs!

  • andrei damian

    Well, don’t mind if I do, kind sirs!

  • Nicklas Bexelius

    Heey I would love to get me one of those 😀

  • I would enjoy this mousepad over my 99cent Wal-Mart alternative. It serves my SteelSeries World of Warcraft mouse no justice.

  • Anonymous

    Wow, that’s a pretty big mousepad.

  • Anonymous

    sweet!! thx for the loot!

  • tis’ the season

    for diablo 3 merchandise

  • I’m lovin it!! and winnin it too!!

  • I have a SteelSeries pad, and they are great. Would love to have a Diablo themed one. 🙂

  • J Ermel

    Sexy mousepads!

  • Anthony Hy

    COOL

  • Andy Chang

    NICE MOUSEPADS

  • Domenico Tolentino

    OMG! PLZ COULD I HAVE IT!?!?!? 😀 😀 😀

  • let’s go! 😀

  • It was monk all along

  • Diablo III ftw 🙂

  • Lee Bode

    sweet pad

  • Adam Gaca

    That’s one pretty mousepad – +10 to spirit for all monk players 😀

  • I would love one 🙂

  • Awesome giveaways, thanks! (gl all)

  • nice mose pad #1 the best

  • Would be awesome to have one :P.

  • diablothree forever

    I want to win mousepad! Thx!

  • Anonymous

    Nice I will like to have one:D I have buy the Diablo 3 mouse, and it will fit a lot!:D

  • Bryce Geeraert

    Barb mousepad is coolest 😛

  • I need a new mouse pad badly ……

  • Tom Snu

    The D3 logo one looks best. Are these hard or soft mousepads?

  • Soj 4 mousepad

  • That’s a great looking mouse pad! I don’t see one that features the wizard, are there any plans in the works to get a wizard mouse pad out for those of us that are fans of caster/blasters?

  • Hello !! 🙂

  • SEXY!

  • Jasper Swaagman

    Diablo 3 FTW!

  • monktastic, my mouse will need such holyness to preserve it once diablo releases

  • Dibs :p

  • Barbarian mousepad looks mega cool!!

  • Anonymous

    Can’t wait for Diablo 3

  • Simas Joneliunas

    Gotta want it 🙂

  • wooow nice design ..

  • yay for New Mousepaddssss

  • These look awesome! I would love to get one.

  • I’m on a horse.

  • Danique van der Linden

    It does not matter to me, what mousepad it shalleth be. Because I am striking out on the Beta-key, maybe this time it’s granted to me.

  • me :> btw they all look epic gj 😀

  • Anonymous

    Loving the barb…

  • Anonymous

    Login the barb…

  • Piotr Michalek

    monk pad is the bomb, give plx! 🙂

  • Hey cant w8 for D3 !

  • Nice pad

  • All i had to do to win a mousepad is make a comment here they said, so….

    Comment 🙂

    (Awesome pads btw)

  • Jonas Huusom

    Gief pad plix

  • I sure hope you ship out to Europe!

  • Jacek Miszczak

    That pad really is huge 😀

  • I win 🙂

  • Anonymous

    Sign me up

  • The DH and barb pads look great!

  • weeee

  • AWESOMESAUCE!!!

  • Oceanfly .

    nice pad !

  • Oh wow, really hope I can win this. Have yet to win an internet contest in all these years!

  • Reallly nice stuff 🙂

  • Greetings from Serbia !!! 😀

  • Sweet giveawaysssssss 😀

  • My current Steelseries mousepad is plain black, could use an upgrade 😉

  • I shall sacrifice one of my old mice(whose right button doesnt work anymore from too much WoW and D2) to the RNG gods. And I shall use a bat. The non-living kind of bat.

  • barondark

    The Logo and Witch Doctor pads are the best, imo.

  • What? Diablofans brought me here, and I just woke up, so I “cant see” very good. But I guess I can read EVERTYHING here once I post this. Cool!

  • Monk mousepad so awesome!

  • me me me

  • Now that’s an awesome mousepad)

  • Stojan Mihajlovski

    Oi

  • jean-françois raguenes

    ME! me! me!

  • Awesome mouse pads!! They rock, Hope I get one 😛

  • Looks nice

  • Can you please pick me?

  • I’d gladly trade my family for that mousepad!!

  • nice pads.
    the witch doctor looks awesome

  • Send me the barb one!

  • Davis Strauss

    Monk > all 🙂

  • François Darveau

    I want any of them 😛

  • Roy Brand

    seems cool.

  • I Dont even Use a Mouse Pad … yet

  • viktor from

    Awesome mousepads!

  • ur the man

  • Ruslan Apayev

    barb barb barb =P

  • Nice giveaway, nice initiative blizzplanet !!!

  • Ioni Solarz

    Woot, I’m in

  • I hope this is the first of many giveaways, it’s very good for the comunity.

  • ME !!!

  • me

  • pick me

  • Hope they can ship it to zimbabwe, if i win 🙂

  • The bigger the better mousepad

  • O.M.G!!!
    Please, let it be meee!!!!

  • Coty Smith

    Barbarian all the way!

  • Barbarian all the way!

  • David Westin

    I want it!

  • I’d like to win the Monk mousepad, currently I don’t even have a mousepad

  • Jason Ziarniak

    Awesome sauce

  • Jakub Winter

    I’ve had steelseries mouspad for over 4 years

  • WTB pad

  • Jan Hovens

    Wow, that’s a beautifully big pad, looks sweet.

  • Anonymous

    Hi Tom, these are soft cloth mousepads with a non-slip rubber surface on the back. Basically your desk provides the hard surface. I have been testing one for a few days on my bed, and it does wonders. The last few hours I have been using my leet SteelSeries Diablo III Mouse and its smooth as heck. Review coming soon. Took some photos and video. =D

  • Yonge Li

    <3 Diablo 3
    <3 Steelseries

  • Jeff Schaefer

    Soooooo want this monk pad for my desk!!!!

  • Awesome giveway as always!

  • Gimme Gimme Gimme! (extends grabby hand)

  • SteelSeries does it again with there jaw dropping items good job keep up the work.

  • Mathieu Leblanc

    I love Diablo !!!! Please I MUST have one !! =D

  • thank you

  • first but not of it, I want one too

  • Awesome mousepads!

  • Alexei Zmirnov

    Huge, but nice 🙂

  • Alexei Zabrovski

    Cool, I need a new mousepad 😀

  • Alexei Prochowski

    Would be cool to win!

  • Nikolai Zachrewicz

    Thanks for the contest

  • Nikolai Zygadlo

    Looks nice

  • awesome !

  • Blas Diaz

    Too bad there’s no Wizard Edition! But Witch Doctor is cool too!

  • Karlo Toth

    gimme one 🙂

  • Monk pad!!

  • Dibs!

  • vade_b

    This would keep my spirits up in the wait for the beta key I’m probably not getting! :O

  • Oh, my old mousepad is all ripped apart..
    I need a new one, so what a great opportunity 🙂

  • winner

  • I’m gonna play monk as my main, 2nd monk for hardcore and 3rd for PvP… what can I say? ilike monk’s gameplay 8D

  • Sounds like a good deal.

  • Mm, sweet mousepad that. It would be…a new begining.

  • Johnni Jensen

    I want one! 😛

  • like a whirlwind!

  • Cool.

  • Nice

  • neat!

  • star_11th

    OH MY GOD.

  • Marcin Jablonski

    I’m in!
    This stuff look good.

  • Would be grant. 🙂

  • diablo 3<3<3

  • Connor Mulqueen

    They look so awesome 😮

  • Roman Busev

    monk

  • Gimme better key for D3

  • Is it bad that I want to use a Diablo 3 mousepad for Skyrim? Hurry up and release, Diablo 3! I want to game in style!

  • i blow for diablo 3!!

  • J. K. Han

    Yes, the Monk! Me please.

  • Monk one would be awesome :p

  • Mathieu D.

    Nice contest! I hope to win 🙂

  • Barbarians!

  • Do want

  • chase hall

    Thanks for this giveaway<3

  • Allen Long

    Awesome mousepads!

  • Superbbb!I hope i will win this time! Its an awesome pad

  • Can I have one of these, please?

  • The first mousepad is seriously just awesome 🙂

  • G GorelikoV

    The one with the logo is awsum

  • I would like to win a new mice pad, since mine is broken & i just pre-ordered Diablo 3

    Best Regards: AlticKova

  • Awesome mousepads

  • I want participate on the Monk mousepad!!! Thanks!!!

  • More giveaways!

  • Martin Ravnsbæk

    looks awesome

  • Oh my god, EPIC DIABLO 3 MOUSEPADS, GIEF ME ONE PLS 😀

  • Thats pretty epic!

  • Nicholas Loest

    Thought I’d try my hand at this. I think the Monk is definitely the first class I’m gonna try. Just need a release date!

  • Cool pad

  • Pick me !!!

  • Richard Hansson

    Throw prices at me!

  • Anonymous

    Oh man gimme gimme! Wanna try it on my D3 mouse 😀

  • Anonymous

    Oh man gimme gimme! Wanna try it on my D3 mouse 😀

  • Anonymous

    Ops sorry for double post

  • Fazal Ali

    Diablo fan from INDIA FTW.

  • Jim Flannery

    Dibs on the Monk mouse pad =D

  • Thank you so, so much!

  • I’d love to try that mouse mat!

  • Hook me up! 😀

  • Cool mousepad, I like the demon hunter version the most.

  • Nice!! Sign me up!! Diablo III is gonna RULE!!!

  • RAWR

  • WANT.

  • Nice one. Wondering wether i’ll get this one or the d3 logo one.

  • Wooo blizzplanet

  • its really huge like my oh nwm it 🙂

  • Tony Icho

    <3 Monk all day 🙂

  • Rolling!

  • Rolling!

  • Neal Tullos

    How can I play as anything else first but the Monk?! Dude looks like he’s gonna be insane, especially armored and skilled up.

  • Oh, I found the comment section you guys were talking about on facebook. Hope I win 😀

  • murmur

  • Definitely would love a Monk-pad! That is going to be my first character.

  • Antonio Higueras

    I need it

  • Rossman Rossman

    I got the super cool earphones, I was going to get the mousepad to, but decided to pass. Here’s hoping I win this one!

  • AWESOME! i want mousepad!

  • Anonymous

    One way or another, I think I need to get one of these babys.

  • Dominic Altobell

    Really cool mouse pads.

  • woot woot would love the monk mousepad lol

  • Samuel Lim

    Wow, these look pretty damn sick. Gonna make the monk my main. 😀

  • Beta beta beta…instead I got this amazing mousepad.

  • Jan Zeman

    I’d like the Barbarian one pls… K, thx, bye 😀

  • I could use a bigger mousepad 🙂 Tired of using bent cornered (Mice?)pads lol

  • My mousepad is all rugged and old. New monk mousepad yes please =D

  • So cool stuff, it is so you can kick diablo´s ass

    sweet,

    whant it al!!!!!!…..

  • Anonymous

    Monk>Rest ! Please gimme 1

  • Jared Bliss

    wheeeeeeeeeeeeee

  • Scott Schweitzer

    Opt in!

  • I’d sure like one of those! Two more months till Diablo 3 is here!

  • Brent Ulrich

    That Witch Doctor one is awesome.

  • Anonymous

    I like the contest prices, and btw Blizzards and Wizards are best 😉

  • monk ftw

  • Cool giveaway !!!

  • Monk!

  • Nice. this can replace that dumb family photo mousepad. Diablo is much more important than family anyway

  • i would love a monk mousepad 😀

  • i hope i win

  • monk rulzz !!

  • nice pad

  • cool giveaway

  • cool

  • I’ve been wanting a new mouse pad since I quit WoW. Mine is currently Cataclysm themed 🙁

  • I am in beta. Now, I need the right mousepad 😉

  • Time for some Witch Doctor love

  • Posting for a chance for the pad. Good luck all.

  • Ricky Lee

    thats the class I want to play when D3 comes out! mouse pad would go great with the game!

  • Chris Nickerson

    Cool.

  • That would be much better than my old blue mouse pad full of dry cofee… 😀

  • It’d be hardcore to have one of these lol

  • Erik Vliet

    i want it

  • Comment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • i like pads!

  • Rumen Serafimov

    Hope I will win it 🙂 Cheers to everybody 🙂

  • 352nd! I think…

  • Still in time!

  • Alex van Moppes

    Fingers crossed so I can play Diablo III like I should! With an awesome monk mousepad!

  • Alex van Moppes

    /roll 100 :p

  • Spiffy

  • Looks sweet, hope to get one 🙂

  • gief

  • hope i win dudes

  • monk is the best

  • monk i s cool

  • Aleksey Sorokin

    Monk mousepad will make your Monk OP! 🙂

  • Just got my diablo 3 beta key yay

  • Will go awesome with my mouse pad now

  • Sweet 🙂

  • wooaw, this looks awesome! want 🙂

  • Monk all the way!!

  • That barb mousepad looks sick!

  • comment…

  • can’t wait for “early 2012”

  • These look Legendary. ^_^

  • Anonymous

    Odd that there is no wizard version shown. Hoping to win this, though sad I missed out on a shot at the Witchdoctor as that will be the first class I’ll play.

  • Count me in!

  • Me

  • nice

  • Moo?

  • Give me my Secret Cow level mouse pad 😛 mwahahaha Kappa

  • Anonymous

    Those look good!

  • David Martinez

    I’ve been pysched to play the monk!!

  • I bet the monk will be my favorite class

  • Fuck 380 comments is a lot of competition

  • still not over yet ?

  • i hope i win it 😀

  • Anonymous

    ah yip